Lyckan man kan hålla i

Kan vi prata om det faktum att det har gått nästan en vecka sedan mitt senaste inlägg, och att jag sedan dess knappt haft en ledig stund? Snart två veckor har gått sedan lovet och jag är redan så fruktansvärt sliten så att man kan tro att jag deltagit i OS. Liksom, wow. Vilken uthållighet.
 
Kan vi annars prata om det faktum att böckerna jag beställde på bokrean levererades förra veckan? Alltså den lyckan, ni förstår inte. Det är som att sitta och stirra på choklad utan att få äta det - det bara vattnas i munnen på mig. Har ännu inte lyckats placera dem någonstans än eftersom mitt bokhylleutrymme för närvarande är obefintligt. Ytterst märkligt.

Kommentarer
Steffe

Nu har du ju både choklad och böcker, det måste vara "top of the line" 😜

Svar: Det blir knappast bättre än så!
scripturient.blogg.se

2015-03-11 @ 21:28:19
PADRE

Det blir som med årgångsvin malas, böckerna blir bara bättre med åren !

Svar: Hmm kan finnas undantag...
scripturient.blogg.se

2015-03-12 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback