Det går (nästan) bra nu

 
Käkar fem halstabletter i timmen, snyter mig dagligen mer än vad jag gjort totalt i hela mitt liv och försöker hushålla med nässpray efter alltför lång användning. Huvudsaken är att jag åtminstone lyckats skapa en relativt livsduglig tillvaro med alla medikament jag får tag på. Det är inte många knop, alltså. Hostar så mycket att tårarna rinner och lungorna kollapsar medan näsan växlar mellan Niagarafallen och andingsnöd. SPenderar mer eller mindre dagarna med att se på serier och (äntligen) läsa böcker. Ärligt talat klagar jag inte. Känns ändå skönt att inte utöva någon fysisk aktivitet, men hade gärna kunnat önska lite mindre andningssvårigheter.
 
Idag lyckades jag åtminstone vara någorlunda produktiv. Vi snackar övningskörning (ska fixa körkort snart, ta det lugnt) på de absolut smalaste vägarna där diverse reparationer ägde rum (tack mamma) och fick tummen ur och rensade datorn på cirka 50 GB. Det är ju nästan pinsamt hur mycket skit man har samlat på sig.

Kommentarer
PADRE

fortsätt o krya på dig malas, balen, vilka underbara bilder på dig malas, vacker som en dag !

Svar: Tackar och bockar!
scripturient.blogg.se

2015-06-16 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback