Att öka produktiviteten

 
Här sitter jag och har sommarlov och lyckas ändå inte producera fram mer än två inlägg per vecka. Vet inte om det beror på att jag faktiskt har någonting att göra eller att aktiviteten är så låg att jag inte ens förmår mig att skriva någonting. Det är väl en tolkningsfråga. Varvar dagarna med att plugga körkortsteori, sova och att kladda med färger. Möjligtvis x antal serieavsnitt också (men det är ju en självklarhet).
 
Som om jag inte redan hade femtioelva projekt på gång, fick jag igår den strålande idén att påbörja ännu ett, vilket har resulterat i att alla bilder som ligger på tur att bli färdiga samlar ännu mer damm. Speciellt ett familjeporträtt som pappa beställt (för över ett halvår sedan) som faktiskt hade ett tunt dammlager. Det är ju pinsamt.

Kommentarer
PADRE

får hoppas jag inte hinner lägga till skägg då malas, då blir det ett tillägg på tavlan, färdig 2020 ? men varför stressa för ?

Svar: Jag stressar inte, den måste ju bli bra!
scripturient.blogg.se

2015-07-08 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback