Mina älsklingar

Idag var dagen som jag fick tummen ur och satte upp mina tavlor på väggen (och tog kort på dem med sämsta ljuset och sämsta mobilkameran). Enda problemet är att i ena tavlan sitter en minimal träbit fast innanför glaset som jag inte märkte förrän den kom upp, och majoriteten känner mig tillräckligt för att veta att denna träbit kommer förbli på samma plats i minst ett år.
 
Annars har jag idag lärt mig att det är en dum idé att andas in samtidigt som man sköljer ansiktet med vatten, liksom att vår bil har en sådan där pensionärsstång (på biltaket) som brukar finnas i duschar, vilken fungerar alldeles ypperligt när det är halt ute och man är på väg att erfara en flygtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback