Investeringar som håller

Ja, jag som tänkte att jag skulle ta tag i det här med bloggtorka en gång för alla iår. Men vi vet väl alla hur det gick. Dock har jag faktiskt haft fullt upp med nationella i matte och uppsatser hit och dit (och x antal serieavsnitt). Men nu ni. Nu är matten klar och uppsatserna skrivna. Hade faktiskt tänkt unna mig ett par jeans efter matteprovet igår, var superladdad att skaffa lite variation i byxväg än de ständigt svarta som sitter som ett smäck. Det var väl mestadels för att jag trodde att det fortfarande var rea på jeansen i butiken - men det var det minsann inte. Så jag åkte hem och beställde en xbox one istället. Som definitivt inte heller var på rea. 

Kommentarer
PADRE

gött, verkar som jag får inhandla en svart handkontroll !!!!!!

Svar: Eller en vit! även om den kostar en smärre förmögenhet hehe
scripturient.blogg.se

2015-01-17 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback