Småbarn och vuxna barn

Man blir ju helt kär i dessa små sprattlande skrikmaskiner. Dopet inleddes med melodin till Björnes Magasin så nostalgin svepte över en som en tsunami - men åh vad fint dopet var! Bonus att efterfesten bjöd på laktorsfri förtäring (är nog första gången jag varit med om det) med pajkalas och tårtkalas. Och skumpa. 
 
Idag har jag tagit ännu ett steg in i vuxenvärlden - har satt mig i bostadskö i Göteborg och hoppas innerligt att jag inte ska behöva bo i ett tält om det blir studier till hösten. Å andra sidan har väl ingen dött av lite frisk luft.

Kommentarer
Steffe

Vilken jättefin bild du tog, när kommer bilderna från festen?

Svar: Tog bara en bild på festen, så ja. Det blir inget med det hehe
scripturient.blogg.se

2015-02-02 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback