Pre-födelsedagsfirande

Eftersom att min födelsedag infaller nu på måndag, tyckte jag att det var en bättre idé att fira den på en fredag. Så igår bjöd jag då hem tjejerna på lite matkoma som eskalerade till charader (och det blev plus minus noll bilder eftersom ljuset var så fruktansvärt dåligt). Fick superfina presenter och som den chokladälskare jag är har jag numera dött och kommit till himlen (vilket lär ruinera mig och skada mina smaklökar (hur kan man ens äta vanlig Marabou efter denna???)). Fick två flaskor bubbel också som ej närvarar på bild pga glömde bort deras existens. Hade ett superroligt födelsedagsfirande, så tack alla för att ni kom!
 
Nu ska jag snart bli upphämtad av pappa för att förbereda lite inför morgondagens familjefirande #1 samt försöka beta av några tavelbeställningar som pappa gått och väntat på i några månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback