Det här med minnet, alltså

 
Minns att jag någon gång långt tillbaka i tiden skulle lägga upp foton från vår semester i Sicilien dag för dag. Tror att jag lyckades ta mig igenom två dagar innan det bara tog slut av någon märklig anledning (lathet). Men bonus för mig eftersom jag numera alltid har en riklig bunker med foton (Turkiet-resan försvann också någonstans i periferin). Gäller bara att leta rätt på de förlagda minneskorten först och främst.
 
Plockade upp en ny bok under dagen efter att ha suttit någon timma och försökt välja en. Vet inte om man ska börja med de nyligen införskaffade eller beta av de böcker som stått orörda i två år. Blev dock förstnämnda efter ett ångestfyllt sållande. Nu återstår bara det största problemet: prioriteringar. Att läsa eller eliminera skolarbeten, det är frågan. 

Kommentarer
PADRE

när vi åker vi ?

Svar: Igår!!
scripturient.blogg.se

2015-04-29 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback