Mannen, myten, plånboken

 
Mannen i mitt liv var utlovad en fikadejt, och eftersom detta innebar gratis förtäring för min del var det inte svårt att ge efter. Det här med choklad, alltså. Det är tur att jag är laktosintolerant så att mitt konsumerande av dessa ting minimeras radikalt, annars hade jag förmodligen rullat fram vid det här laget. Nu händer det visserligen att jag är dum nog att överskatta den minimala gräns jag klarar av, och mer eller mindre ändå rullar fram pga uppblåst mage. Gotta risk it to get the biscuit, så att säga. 

Kommentarer
PADRE

ha ha ha, du är för jävla kul, tack för go fika stund!

Svar: Tack själv, gör gärna om det hehe
scripturient.blogg.se

2014-09-22 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback