En typisk sammankomst

Emma krävde möbleringshjälp igår pga fönsterbyte, så tre generationer kvinnliga Alexanderssons befann sig i hennes lägenhet under kvällen. Nu gjorde jag visserligen inte mer än att sprida ut mig i hennes säng samt slänga kartonger, men jag tycker minsann att jag bidrog tillräckligt med min närvaro. Så fick jag ju dessutom träffa min älskling som sitter fastspikad på väggen i Emmas sovrum. Bokstavligen älskar att hon i stort sett bara har tavlor som jag har gjort. Det är en trogen syster det. Annars var det en riktigt härlig kväll: mamma sjöng (slå mig hårt i ansiktet, för jag vill käännaa att jag leeeeveer), mormor krossade flyttkartonger likt hulken (den hade såndär väldigt hård plast (du menar tejp?)) och Emma lyckades koka perfekt kaffe till allas lättnad.

Kommentarer
PADRE

låter som en lysande kväll!

Svar: Det var det också! Och Emma var så glad över att hon äntligen får till kaffet när man är plural, du skulle sett hennes min!
scripturient.blogg.se

2014-09-06 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback