Dags att ta striden

När man tar powernaps är det ju meningen att man ska vakna och känna sig pigg och alert, redo att ta sig an världens fattigdom. Jag förmodar att detta endast gäller när powernapen är inom ett tidsspann på fem-tio minuter, möjligtvis inte den timme som jag låg och snarkade i soffan. Känner mig snarare tröttare än innan, då jag landade som en klubbad säl bland kuddar och filtar. Och det här med att plugga ikapp den högen man missat medan någon (läs: mamma) ställt en skål med choklad inom synhåll ger inte de bästa förutsättningarna för fokus. 

Kommentarer
PADRE

shit i gajjet malas, du fick ju närproducerade päron av mig malas, ääääääääääät!

Svar: Äter för fullt!!
scripturient.blogg.se

2014-09-04 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback