Att äta och gråta

Alltså behöver jag
ens säga någonting?
Mamma bakade en cheesecake igår vars existens numera har minimerats radikalt, och eftersom jag fortfarande innehar ledningen i kylskåpslänsarmästerskapet har resten av familjen dragit slutsatsen att det är jag som ligger bakom dess försvinnande. Jag har ingenting att invända med. 

Under förmiddagen fyllde jag på förrådet med rutiga block inför matten och fysiken, som i snitt tuggar i sig fem block per kapitel. Eftersom föregående års böcker haft en hiskelig utformning, tänkte jag göra slag i saken och skaffa någonting mer neutralt. Enda problemet var bara att alla rutiga block tagit slut överallt, så när sista hoppet Biltema stod framför oss blev jag lätt besviken över att de inte uppdaterat designen på blocken sedan två år tillbaka. Så nu sitter jag med en trave av samma fula block med samma fula design. Igen.

Kommentarer
Elin Bergman

Ge mig en bit tack :)! hehe

Svar: Jag säger inte att jag inte ätit upp allt redan he he...
scripturient.blogg.se

2014-09-06 @ 17:37:48
URL: http://bergmanelins.blogg.se
Anonym

Kollar du fortfarande Under the dome?!

Svar: Självklart!
scripturient.blogg.se

2014-09-06 @ 19:33:19
PADRE

mums!

Svar: Du skulle bara veta!
scripturient.blogg.se

2014-09-06 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback