Snart där

Koffeinet sprudlar i kroppen och jag tar tillvara på varje uns av energipåslag som kommer min väg. Slutprovet i kemi är skrivet så nu tar jag nästan sommarlov på riktigt. Typ. Firade dagens bedrift med ovanstående (och funderar starkt på att gå ut och köpa glass pga glassbil precis utanför huset (!!!!)) och ett stycke bra bok i skön fåtölj + sol. 

Väntar idogt på att bli upplockad av mina manliga gener för husbyte samt påfyllning av pillerförrådet. Det är sjukt (ha-ha) hur många tabletter som går åt bara under en dag, men det slår åtminstone inte när det var som värst då det nästan blev en extra måltid.

Kommentarer
padre

några piller om dagen gör magen glader !

Svar: Den var faktiskt nästan bra!
scripturient.blogg.se

2014-05-29 @ 08:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback