Sjöar och forsar av diverse slag

Satt och snorade ikapp med en stackars sate som satt bakom mig under matte nationella idag. På sina håll kunde man höra andra stackars satar som i sin ensamhet försökte kväva hostande och snorande, så på sätt och vis kändes det väl någorlonda skönt att ha någon i samma båt inom en meters avstånd. Andra positiva ting med snorande kompanjon var att det genast blev mycket svårare att urskilja vem det var som drog en hostattack mitt i allt deriverande.
 
Nu har jag åtminstone gjort mig förtjänt av en stor kopp te (vem försöker jag lura, jag är alltid värd en stor kopp te. Och du med). Om du inte dricker minst en halvliter te per kopp, så dricker du te på fel sätt; det ska sätta igång kanalerna ordentligt så att du kissar som om du vore gravid.

Kommentarer
padre

nu förstår jag varför jag kallar dig snorunge ibland !

2014-05-22 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback