När man ska passa på

Jag har alltid älskar regn: smattrandet mot rutorna, mörkare dagar, varma kläder och filtar, litervis koppar te alternativt kaffe (beroende på vilken vätskedrivande dryck man föredrar) tillsammans med tända ljus, bra böcker och seriemaraton. Andra positiva saker är att man plötsligt får en anledning att inte behöva flytta sin bakdel utomhus och kan ställa in löprundor för att inte förfrysa alla de dyrbara lemmarna. Men alla positiva ting har en baksida: det finns ingen ursäkt att inte göra skolarbete pga mindre urval av aktiviteter. Så nu sitter jag här och betar av uppgift efter uppgift, och borde egentligen tänka yes nu får jag undan en massa så att jag slipper stressa håret av mig innan alla deadlines eldar på i baken, men är längden av fem jordklot långt ifrån sådan optimism.

Kommentarer
GoForFit

Gott! :)

Svar: Ja verkligen!
scripturient.blogg.se

2014-05-07 @ 17:42:28
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback