Mot nya äventyr

Enligt allas vår trogne yr.no ska det vara skinande sol. Känner mig lätt berövad på verkligheten när molnen rullar över varandra och snarare drar mot illavarslande regnigt håll. Bedrövligt. Ack det stoppar inte denna kvinnan som precis fått i sig lunch och tagit sig ur handlingsförlamningen (som jag kan ha brutit tidigare pga dammsugning) - tänker bege mig ut på en milslång promenad i brist på aktiviteter, om jag nu inte lyckas prokrastinera resten av eftermiddagen framför datorn och inte ens kunna ta mig ut (högst möjligt).

Kommentarer
Pinapple resort

Såg riktigt gott ut! :D

Svar: Du det var det också!
scripturient.blogg.se

2014-05-30 @ 15:35:28
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback