Vid 18 förlorar man minnet

Jag är nog i världsklass när det kommer till att förlägga viktiga papper. Nu har jag under mystiska omständigheter tappat bort lappen om gymnasiearbetet som egentligen ska lämnas in imorgon, men som vi turligt nog fått förlängning till måndag. Ännu kvarstår: hur ska jag lämna in en lapp som inte ens finns? Troligen försvann den efter en tur med dammsugaren häromdagen, och jag lade den med stor sannolikhet på "en bra plats så att jag inte ska glömma bort att fylla i och ta med den". Och så gick det med det.

Kommentarer
padre

titta under kudden !

Svar: Har vänt upp och ned på hela rummet, den finns inte ens under sängen!
scripturient.blogg.se

2014-03-27 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback