Hon kommer med pompa och ståt

 
Det började regna män, snöa i helvetet, grisar kunde flyga och Malin gjorde ett nytt inlägg. Handen på hjärtat så hade jag glömt bort skriveriet ett tag, men 1) min andra halva yttrade "jag är inne varje dag men ingenting händer ju" och 2) jag åt världens godaste dagen-efter-semeldagen-semla som behövde offentlig bekräftelse. Om någon mot all förmodan skulle ha vägarna förbi Karlstad, så köp upp alla semlor på Swenströmskas Stenugnsbageri medan ni kan. Det är som regnbågar i munnen. Hedersord. 

Annars då? Jag har blivit myndig, haft Gatsby-middag med de närmaste, simmat i presenter, firat andra födelsedagar, undvikit att torka upp främmande spyor samt avverkat min första krogrunda någonsin. Min firsta flirt blev en redigt berusad halvflint 35+ som jobbade i en mataffär. Go hard or go home, liksom.

Kommentarer
padre

tack gode gud att du är tillbaka igen, har saknat att
skratta mig till sömns efter att ha läst dina inlägg!
Vi får ta en date på semelparadiset snart !
padre bjussar !

Svar: Vilken tur att jag äntligen kommit till undsättning!Du det tycker jag låter ytterst lovande, må jag säga!
scripturient.blogg.se

2014-03-05 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback