Av godtagbara skäl

Det är inte så att jag har ramlat ned i ett hål, helt oförmögen att ta mig upp. Har bara haft en hel värld i gungning som inte stannat upp förrän nu. Eftersom jag planerat in att se på serier nu efter att ha pluggat hela dagen samt tryckt i mig nyttigare våfflor som kompenserats med fem liter vispad grädde, blir det inte ett större livstecken än detta. 

Re-cap av vad jag har haft för mig:
¤ Pluggat
¤ Hunnit med deadlinen för arkitekturen
¤ Firat mina manliga gener
¤ Träffat rolig släkt under tråkiga omständigheter
¤ Varit på begravning
¤ Ätit en halv chipspåse som magen tackade nej till dagen efter samt dagen efter det
¤ Snorat mig genom livets gång samt hostat upp x antal slemklumpar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback