Näsorgasm

Den bästa shoppingen är den där man kommer hem med produkter utan att ha betalat för dem. Lagligt, det vill säga. Butiksbiträdet på Rituals stoppade ett antal småprover i händerna på mig som jag gladeligen tog emot. Och alltså vilka produkter. Vilka dofter. Det är som att sväva runt på moln, som att krypa ned i en nybäddad säng, som doften av mammas nybakade bullar - man kan inte få nog. Man vill bara hälla allt i ett stort kar och bada i det. Det är en näsorgasm. Plus i kanten att det är ekologiskt också, och innehåller diverse mineraler och antioxidanter som jag inte ens tänker försöka stava till.

Kommentarer
padre

går säkert o käka åxå

Svar: Smörja insidan behövs ju
scripturient.blogg.se

2014-07-20 @ 00:19:34
Anonym

Eller duscha i det.. då kanske inte flugorna är så attraherade av dig, hehe

Svar: Jag känner mig lätt träffad
scripturient.blogg.se

2014-07-20 @ 02:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback