Jobbet får mig att gråta

Andra dagen på har passerat och jag har redan gråtit under jobbet . Vad är det här? tänker ni. Hur kan hon ha ett sådant fasligt jobb som får henne att gråta? Jag blev ordinerad lökhackande och spenderade således hela morgonen i ett töcken av löksyra och tårar. Min arbetsgivare tyckte att jag skulle passa på att ösa ur mig alla känslor medan jag ändå redan var i full gång med att översvämma köket. Toast fick jag dessutom förbereda, men det var inte en enda jävel som var sugen på det. 

Annat kul: på milen hem så hör och häpna hoppade kedjan på cykeln så jag trampade i stort sett luft x antal meter innan jag insåg att jag inte skulle ta mig hem på det sättet. Tur var väl att pappa agerade taxichaufför åt Emma som skulle hämtas på jobbet, så att jag kunde utnyttja pappas händighet mitt i vägen, för att sedan cykla hem i extrem motvind. Bra dag.

Kommentarer
padre

o tack för en go kväll!

Svar: Tack själv! gourmet som vanligt
scripturient.blogg.se

2014-07-09 @ 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback