Delvis tillfreds

Emma har äntligen kommit hem från Turkiet, och eftersom hon hade med sig souvenirer blev hon varmt välkomnad (och fick komma hem). Blev glatt överraskad av karamellburken som alltid var min trogne följeslagare när jag sprang runt på ännu kortare ben än vad jag har idag, så guldstjärna till henne för att hon kom ihåg.

Annars då, det är varmt som en bastu och jag har svettat mig igenom hela dagen. Känns nästan som om jag vore i klimakteriet. Har till och med duschat två gånger idag, men det dryper om mig av svett knappt en halvtimme efter jag lämnat det svalkande himmelriket. Visserligen är det väl härligt att vi har fint väder i Sverige för en gångs skull, men ärligt, det finns en gräns.

Kommentarer
padre

hoppas karamellburken tar en sväng till segelvägen!

2014-07-27 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback