Ren och skär lycka

Såg nyss trailern till The Fault In Ours Stars och någonstans i mitten av den började jag storböla. Jag ska gå på premiären, om jag så måste sticka ut ögonen på någon. Är helt exalterad nu - kan inte vänta på att den släpps. Kul att Sverige ska vara ett sådant land som glöms på någon kant och visar den i slutet av juni. Känner att jag verkligen uppskattar min nationalitet just nu. Verkligen.

Lyckades byta in två hundralappar på banken som jag hittade när jag gick igenom min doplåda. Så tack vare ett gammalt kuvert från min ettårsdag är jag numera tvåhundra svenska riksdaler rikare. Annars gav jag mig ut på en löptur och halkade runt på vägarna. Det var kallt, det var halt, det var liiite sol, det var en hel del skolungdomar som precis slutat, och det var förjävligt. Kan härmed konstatera att en löptur under vintertiden är självmord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback