Likt en berg- och dalbana

Lämnade in min mobil på lagning idag, och det känns som om en del av mig saknas. Håller numera en Samsung modell gammal (dock med touch) med sprucken skärm, så tack och lov har jag tillgång till alla sociala medier.
 
Har en väldigt konstig känsla i kroppen: vill gråta, skrika, skratta, göra ingenting, göra allting, träna, sitta i sängen, äta nyttigt, trycka i mig all choklad i  världen. Kan liksom inte få grepp om någonting. Jag vet inte, kanske är det dags för lingonveckan. Bevare mig väl. Begav mig faktiskt ut på en löptur i mörkret i hopp om att det skulle skingra mina pubertala humörsvängningar. Vet inte riktigt vad som hände, men plötsligt befann jag mig på min gamla skola i ett ytterst sentimentalt tillstånd och kände mig som en inbrottstjuv. 

Kommentarer
padre

blåbär ?

Svar: Nu tappade jag tråden
scripturient.blogg.se

2014-01-05 @ 22:07:49
padre

lingon-blåbär.

Svar: ahaaaa
scripturient.blogg.se

2014-01-06 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback