Heartbreak med en touch av damm

Eftersom jag råkade läsa ut The fault in our stars, har jag spenderat större delen av eftermiddagen i gråtande form vilken nu är tilltagande då mitt rum är i stort behov av en dammsugning. Dock har jag lyckats prokrastinera någon timma som istället kunde ha använts till att göra rummet allergivänligt, men så kul ska man inte ha det.

Jag har även funnit mysteriet med att vakna sent varje morgon: efter att nämligen ha börjat dra ned rullgardinen varje natt finner jag mig sova bort halva dagen och sedan spendera resterande med att vandra omkring vilsen och undra vad livet består av. Vet inte om det är ett tecken på att jag fått för lite sömn tidigare, eller om det bevisar mina faktiska tonår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback