Ett försök till återhämtning

Efter att ha sprungit skiten ur mig och nästan snubblat till döds på löpbandet, kände jag att det var dags för lite Malin-tid. Har tagit en varm dusch, sjungit allsång solo, tvättat ansiktet med rengörningskräm som luktade jäst samt kletat på en ansiktsmask. För att fullända kvällen placerar jag mig nu i sängen med min dagliga liter-dos te tillsammans med ett underverk. Det kommer sannerligen bli en utmaning att finna läsro när tonåringen på andra sidan väggen skriker halsen av sig och torkskåpet under mitt rum mullrar på som om det inte vore någon morgondag.

Kommentarer
padre

Angående jästlukten, undrar vilken bakelse du skulle ha varit om du hade stoppat huvudet i ugnen med värmen oå, en.............................?

Svar: en riktig pudding!
scripturient.blogg.se

2014-01-04 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback