En släng av näringsbrist

Vid den här tiden på dygnet skulle jag redan ha hunnit med en halv veckas arbete, men då jag njöt av varje sekund i koma hasade jag mig upp ur sängen någonstans runt tiden sent, mer känt som 11. Känns som om hela dagen är rubbad när jag inte vaknar vid det traditionella 9-slaget, men antar att man får göra vissa undantag. Är ju ändå beordrad att utföra noll fysisk aktivitet, vilket onekligen passar mig utmärkt. Har med stor sannolikhet drabbats av ett nytt skov, så inväntar de sista svaren på några prover samt ett telefonsamtal från min läkare.
 
Trots att skov har övervägande nackdelar, som att jag blir helt matt och orkeslös, inte tar upp näring, inte kan vara med i skolan etc, så har det ändå några fördelar. Jag menar, eftersom jag inte tar upp någon näring betyder det att min vikt kommer minskar drastiskt, vilket resulterar i att jag måste äta rikligt med energirik mat för att inte åka ned i träsket igen. Kort och gott leder detta till att jag kommer äta för alla de som har nyårlöften. Och jag klagar inte - jag har glass som väntar på mig i frysen.

Kommentarer
padre

låter mums med glass i frysen, ska oxå dra glass !

Svar: Man får passa på!
scripturient.blogg.se

2014-01-13 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback