En potentiell död

Visserligen var det ganska dött från min sida igår, men jag kan garantera att jag inte spenderade nyårsdagen bakfull i sängen. Snarare tvärtom: halva familjen masade upp bakdelarna och begav sig iväg på en svettig, mordisk badmintonmatch (vilken kvinnorna förlorade, men siffrorna var missvisande). Därefter följde den traditionella pizzan som vi förnöjt tryckte i oss efter att ha släpat runt benen på stan i jakt efter en öppen restaurang.

Nu har jag återigen gått med på dumheter, ty i mitt zombietillstånd ska jag följa med huset till gymmet och trängas bland nyårslöften. Medan regnet smattrar mot rutan och sängen ligger obäddad, känner jag att min motivation är lika påtaglig som min möjlighet att köpa en Ferrari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback