Det här med att vila sig i form

Ännu en dag förflyter då jag inte lyckas förmå mig till någonting annat än att pilla navelludd. Bristen på sevärd tv är slående, så imorse när jag återigen släpade lemmarna efter mig mot förtärande, placerade jag bakdelen bekvämt i soffan och sköt in en skiva i dvden som på den gamla goda tiden. Ackompanjerad av Jane Eyre intog jag därför halvsovande min frukost. För närvarande försöker jag hålla mig vaken, vilket å andra sidan är väldigt lätt eftersom tonåringen i rummet bredvid har kommit hem från skolan och bereder sig för sin dagliga dos dator samt röstövningar.

Kommentarer
adre

riktigt bra bilder igen malas, dax o samla ihop några o ställa ut !

Svar: Man tackar! Nej den ligan ligger långt över mig haha!
scripturient.blogg.se

2014-01-14 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback