Att köpa underkläder

 
Då kemiprovet kändes bra (ta i trä) kände jag att det var dags att belöna sig med underkläder som ingen, förutom jag, någonsin kommer se samt lite blingbling. Det här med att välja bh är lika lätt som att göra sitt gymnasieval. Vet inte hur länge jag stod och velade mellan två snarlika modeller. Jag hoppade upp och ner, utförde alla möjliga ställningar för att se till att tvillingarna höll sig på plats. Spenderar nog aldrig så mycket tid halvnaken framför en spegel som vid underklädesköp.

Kommentarer
Fanny

Superfina örhängen!

Svar: Man tackar så mycket!
scripturient.blogg.se

2014-01-22 @ 20:54:05
URL: http://fannystaaf.se
padre

ett kanonval om det var detta du köpte !

Svar: Japp!
scripturient.blogg.se

2014-01-23 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback