Treat yo self

Det fina med december är att allting du köper till dig själv kan ses som en tidig julklapp - och sådant kan man aldrig få nog av. Själv knallade jag häromdagen in på Panduro och lade vantarna (bokstavligen) på en suddpenna samt en vit gelpenna. Jag som älskar att sudda av flera olika anledningar, som a) för att high-lighta bland annat hår, men mest för att b) jag alltid har en hel del streck som befinner sig på fel plats. Detta resulterar i sin tur att mina tidigare kantiga sudd snabbt blir rätt knubbiga om än obefintliga. Men denna skönhet går det att vässa till kanterna på så att suddet blir så spetsigt att man kan skada någon med det om man är tillräckligt aggressiv. Så nu ska jag ut i garaget och testa mina nya kompisar. Och jag är inte aggressiv, lovar.

Kommentarer
Steffe

Kanske man kan använda sudden till att sudda i korsorden som ibland inte stämmer. Klart att du inte är aggressiv Malin, det är ju du aldrig..... :)

Svar: Smart! Då slipper jag ju skriva över alla ord där du skrivit fel...
scripturient.blogg.se

2014-12-05 @ 09:46:38
PADRE

Kan man använda sudden att ta bort skitvädret så ska jag skaffa en oxå !

Svar: Om ändå!
scripturient.blogg.se

2014-12-08 @ 08:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback