Att prioritera hälsan

Har intagit sängläge i vilken jag förmodligen kommer vara stationerad större delen av dagen. Ironiskt att när jag väl samlat krafter för att ta mig till skolan så ska någonting annat krångla i kroppen. Jag är ju en vandrande epedemi som bara drabbar mig själv. Men på den ljusa sidan slipper jag sitta i skolan till fem idag, och får befinna mig i en mycket skönare ställning bland kuddar. Plus att jag kan sluka hela nya serien The 100 som jag börjat kolla på (rekommenderas, fem av fem toasters). Finns säkert hundra (ha ha) andra saker jag borde ta itu med, men anser att min hälsa kommer i första hand och tänker inte anstränga mig mer än att lyfta armen för att kunna byta avsnitt.

Kommentarer
Anonym

Fin bild :)

Svar: Tack!
scripturient.blogg.se

2014-12-02 @ 15:10:07
Steffe

Det känns som att det är en bra prioritering som du har gjort Malin. Det är ju många toppidrottsmän/kvinnor som vilar sig i form, så du är inne på helt rätt linje :)

Svar: Precis! Har alltid tyckt att det varit min specialitet!
scripturient.blogg.se

2014-12-02 @ 16:05:19
PADRE

bara kämpa på malas, du få hämta kraft hos emmis castle !

Svar: Det gjorde jag minsann!
scripturient.blogg.se

2014-12-02 @ 19:42:01
Alex

Det låter som om du behöver lite fler lussebullar!!

Svar: Du, det tror jag med! Men om jag känner er rätt är nog de där lussebullarna numera obefintliga...
scripturient.blogg.se

2014-12-02 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback