Soffläge

De senaste dagarna har jag inte rört mig mer än promenader mellan sängen, köket, soffan och badrummet. Det ger mig nog motion för att ligga och kippa efter luft, lägga handen på hjärtat och fasa för en hjärtinfarkt. Nej, kanske inte riktigt  illa, men att klättra uppför trappan är snart i samma stil som att bestiga Kebnekaise. Även om jag är en riktig serieälskare som snart har plöjt igenom Mistresses, så börjar jag känna mig aningen rastlös hemmavid. Har missat första veckan i skolan (dock gjorde jag ett tappert försök häromdagen som numera tillhör en av mina sämre idéer), men det finns inte så mycket jag kan göra åt det. Tja, om jag nu inte släpar med mig en soffa överallt, i vilken jag dessutom kommer ta tupplurer titt som tätt under lektionerna, så kanske det skulle gå. Kanske ingenting som läroverket rekommenderar.

Kommentarer
PADRE

snygg bild malas, krya på dig !

Svar: tack och tack!
scripturient.blogg.se

2014-09-01 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback