Måtte det vara ett mirakel

Jag åt frukost utomhus idag. Utomhus. På altanen. Och det var inte ens kallt. Har levt i en känsla av ???? hela helgen, helt övertygad om att det är lugnet före stormen. Men jag klagar inte - har valt att skjuta på allt skolarbete till dagen då himlen öppnar sig och kastar ned Niagarafallen över oss.

Lyckades få ihop en krönika igårkväll under tämligen ångestfyllda timmar. Man vill ju inte göra läsarna besvikna när ribban har legat ganska högt de senaste krönikorna. Det får inte bli ett magplask, så att säga. Men snart kommer väl dagen då jag ordbajsar mig igenom hela texten på grund av dålig planering, och sedan spenderar resterande av mitt liv på mitt rum med fördragna gardiner.

Kommentarer
Ida

Så underbart! Värsta sommarkänslorna man får av att kunna sitta ute sådär!

Svar: Verkligen! Får bara hoppas på att det inte följs upp av världens storm..
scripturient.blogg.se

2014-04-22 @ 11:44:07
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback