Förhalning

Det här med att plugga verkar ha glidit mig ur händerna. När vi slutade vid lunch idag var det ett ypperligt tillfälle att plocka fram fysikboken inför nästa veckas prov (som jag har förhalat hela terminen och tänkt "äsch vi har nyss börjat det är ingen fara jag fixar biffen") och åtminstone försöka vara någorlunda exemplarisk. Det hela slutade med att jag efter en kvart somnade vid köksbordet och när jag väl kom till liv inväntade jag mellanmålet så att jag kunde ta en paus från mitt ihärdiga studerande. Och efter det tog jag en långpromenad under vilken jag nästan förlorade ett ben när jag var en hårsmån från att halka i en lerpöl. Känner mig verkligen redo för ett fysikprov på tre timmar, alltså. 

Kommentarer
padre

lera är bra för huden, så nästa gång,halka i det är gratis !

Svar: Kan plocka med mig lite hem också!
scripturient.blogg.se

2014-04-11 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback