Det handlar om att uthärda

Okej, nu händer det faktiskt på riktigt. Klockan har inte ens passerat tio och jag ligger i sängen, skönläser lite fysik efter tre dagars non-stop pluggande. Fick däremellan en extra dos frisk luft och egenproducerad odör av svett efter att pappa drog med mig ut i spåret. Hade andnöd där ett tag.

Annars har jag idag förtärt min första större dos färska jordgubbar som fraktats land och rike för att nå hit (för att leva upp till den miljökämpe jag verkligen är) samt spytt på alla de jävlarna som redan hunnit ta påsklov för veckan medan jag imorgon ska utstå en halv skoldag plus 3 timmars fysikprov bland nervöst svettandes teknikelever.

Kommentarer
Fanny

Gud vad gott det ser ut!

Svar: Finns ingenting som slår jordgubbar!
scripturient.blogg.se

2014-04-16 @ 21:48:02
URL: http://fannykvists.blogg.se
Ida

Mums! Det där är man bra värd!

Svar: Ja verkligen!!
scripturient.blogg.se

2014-04-16 @ 22:20:36
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback