Att skriva önskelistor

Det här med att skriva önskelistor är inte min grej. Det var så mycket enklare när man var mindre - man satte sig med BR- och Toys"r"us-katalogerna och ringade in sida efter sida. Det spelade ingen roll vilken av de där dockorna eller spelen man fick. Det var kvantitet över kvalitet, så att säga.

Men nu då, nu är det meningen att man ska tvinga fram en lista på dessa ting man verkligen vill ha. Nu är det kvalitet över kvantitet och det är banne mig det mest omtumlande och tidskrävande projektet jag någonsin upplevt. Det är krav från alla håll: vadönskardudigvadbehöverduvivillhaenlistanukäramalindetär21decembervartfanärdinönskelista. Så står man där helt handfallen utan en blekaste aning om vad det är man behöver. Men en sak vet jag åtminstone, och det är att få bli stolt ägare av John Green's verk. Nu är det bara frågan om vad man ska önska sig av resterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback