Panik på alla håll och kanter

När jag vaknade imorse insåg jag att jag aldrig hade tagit ur linserna under gårdagen. Det vara alltså en panikartad Malin som stod och frenetiskt pillade med fingrarna i ögonen för att få ut de gummiaktiga linserna. Trodde för en stund att jag skulle bli blind för all framtid, men än så länge verkar jag ha synen i behåll. Borde kanske googla på vad som händer om man glömmer bort att ta ut dem, kan alltid vara en fördel att vara på den säkra sidan.

Som om inte det vore nog, så är detta en av de där dagarna när allting krisar i kropp och knopp, och jag hasar mig fram i mina pyjamasbyxor som har större häng än de där coola killarna i skolan. Det ser ärligt talat ut som om min rumpa vore belägen vid knävecken.

Kommentarer
padre

verkar som du har bajsat på dig med tanke på hänget där bak !

Svar: Jag är glad att du är flitig med att kommentera, men det finns en gräns käre far
scripturient.blogg.se

2013-12-03 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback