Kettlebell, snarare hellbell

Det finns tillfällen då jag går med på saker som verkar som en bra idé till en början, men egentligen är någonting ytterst idiotiskt. Mamma bokade in oss på ett kettlebellpass under kvällen, och jag har då aldrig känt mig så gammal och bräcklig som då. Det var ett träningspass från helvetet, och även om ledaren var hur bra som helst så hjälpte det inte direkt ens självkänsla när han hoppade runt med sitt stenblock som om det vore en fjäder. Jag kan knappt ta mig upp ur sittande ställning. Prisa gud för att idrotten blev inställd imorgon, för jag ser verkligen inte fram emot den kommande träningsvärken som förmodligen kommer lämna mig immobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback