Julafton #2

Jag vet inte hur många kilo choklad jag har tryckt i mig under dessa två dagar, än mindre var det kommer placera sig på min kropp. Men det är å andra sidan bra att ha laddat upp med energi i flera dagar i förväg nu när mellandagsrean drar igång och man ska slita sig fram genom folkmassorna tills organen möblerar om i kroppen. Hursomhelst är jag så glad över alla julklappar jag fått så jag spricker. Det kom ett tillfälle när jag satt där i soffan och slet av pappret från en av de många böcker jag fick, och jag trodde på riktigt att jag skulle börja gråta. Jag har fått så fina saker och jag är så otroligt tacksam. Är svårt att förstå vilken fantastisk familj man har.

Nu laddar jag och hon jag delar mina gener med upp inför morgondagens maratonlopp genom stadens butiker. Allting är planerat in i minsta detalj: upp halv åtta, rätt klädsel, medtagen lunch och blodsockerhöjande produkter samt en välplanerad rutt. Inte att glömma de välvässade armbågarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback