Julafton #1

Hallå bra ljus.
Det hederliga julfirandet är inte riktigt över för min del, då jag har privilegiet att fira två gånger i rad och få dubbelt så många julklappar. Vaknade upp till den traditionella grötfrukosten samt strumpan med några små julklappar (eftersom jag varit utomordentligt snäll i år). Därefter bar det iväg till mina ärvda manliga gener för Kalle Anka, Kan du vissla johanna (som ingen någonsin ser på) och lite för mycket mat. Och ja, det viktigaste av allt såklart. Lite fler julklappar.

Kommentarer
SARA

Haha, regndans på bild nr 2?

Svar: Ingår i hennes dagliga motion!
scripturient.blogg.se

2013-12-25 @ 11:17:10
URL: http://vavve.wordpress.com
padre

Emma som kanin, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Svar: Som man brukar se henne
scripturient.blogg.se

2013-12-25 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback