Dödens dag har passerat

Plötsligt kan jag andas igen. Andas utan att skaka. Visserligen dras jag nu med kramper i magen, men det är som en fis i rymden om man jämför med min nervositet när jag satt i skrivsalen bland resten av teknikarna och försökte tyda grekiskan som stod på pappret. Men nu är det klart, på riktigt. Slutprovet i fysik 1 har avklarats och om jag kunde skulle jag bränna upp fysikboken, möjligtvis även Einstein och Newton.
 
Efter provet försökte jag inhandla alla julklappar, vilket slutade med att jag hittade en enda, plus en hel del åtråvärda ting åt mig själv. Går det inte att fira jul med sig själv? Hade blivit så enkelt med julklapparna då.

Kommentarer
padre

skönt malin, att det är över, men fastna stolen ?

Svar: Den sitter kvar på arslet
scripturient.blogg.se

2013-12-18 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback