Ett skepp kommer lastat med norrsken och plugg

Det var nästan så att jag gick in med inställningen att min tid här skulle bli lite av en semester - lugna kurser, minimalt med plugg, ut och vandra i naturen (okej, vem försöker jag ens lura - den här kroppen kräver en ordentlig säng och fullt fungerande avloppssystem) och utforska nattlivet i Reykjavik. Men nej, nejnejnej. Den föregående veckan var fullkomligt smockad med skolarbete: inlämningar, grupparbeten, föreläsningar. Var till och med arbetsledare för studenter som skulle mäta luftkvaliteten på Reykjaviks flygplats - under HELGEN. Känner mig bestulen på värdefulla sovtimmar. Att jag kunde ha valt att lägga mig lite tidigare för att på så sätt få de timmarna jag behövde är en helt annan sak som vi inte pratar om.
 
Jag fick se mitt första norrsken i fredags! Mitt i natten (vilket därför var en godtagbar anledning till att inte lägga sig i tid), precis utanför fönstret och det höll på så himla länge. Skithäftigt!! Kändes nästan som att man hade käkat space brownies och hallucinerade. Såg det dock inte jättetydligt då jag hade glasögon på mig med för dålig styrka, så det blev mer som ett dis. Lite deppigt men fortfarande coolt. Sedan såg jag det igen under lördagsnatten, var lite lätt berusad och då måste det definitivt ha sett ut som att jag hade käkat space brownies.
 
 

Kommentarer
Anonym

Häftigt att du fått se och uppleva Norrskenet🤗

2018-09-25 @ 10:03:42
Steffe

Det förra inlägget var från mig😀

2018-09-25 @ 10:04:52
Padre

Hello Malin. Måste ha varit en kanon upplevelse att se ett Norrsken 👍 Ska försöka se ett här hemma oxå, till vinkylen 💪

2018-09-25 @ 16:12:01
what is the best grout removal tool

I think this is among the most significant info for me.
And i'm glad reading your article. But should remark on some general things, The
website style is wonderful, the articles is really great : D.

Good job, cheers
what is the best grout removal tool

how to use tile spacers and wedges

What i don't understood is in fact how you're no longer really much more neatly-liked
than you might be right now. You are very intelligent.
You realize thus significantly on the subject of this
matter, made me in my opinion imagine it from a lot of various angles.

Its like women and men are not fascinated until it's something to do with Girl gaga!
Your own stuffs nice. At all times care for it up!
how to use tile spacers and wedges


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback