När kureringen misslyckas

 
 Jag anar en annalkande förkylning komma galopperandes i 120, och jag är absolut inte redo för kollisionen. Det jobbiga är att den har legat på lur i x antal veckor och berövat mig andningsförmågan, för att nu ha övergått till en irriterande rethosta som kommer i små stötar. Det är väl bara en tidsfråga innan mitt immunssystem hoppar av tåget och in i bakteriearméns armar.
 
Men livet stannar inte upp för det. Gjorde det kloka valet att inte följa med på gårdagens kårutgång (vilken min kropp och hälsa tackar mig för idag) för att inte bryta ned försvaret mer än nödvändigt, och det resulterade i att jag ägnade x antal timmar åt att beställa böcker (varav fyra numera är påväg till min brevlåda och det sinande bokförrådet). Har ett sådant lågt antal böcker i lager att jag nästan får ont i magen av att tänka på det. Vad gör man när böckerna tar slut? Går det ens att överleva en sådan misär????
 
????
 
Behöver minst 10 olästa böcker i mitt förvar för att inte gå uner helt och hållet. Dock inkluderas inte matteboken på tusen sidor som jag måste sätta mig med nu.

Kommentarer
PADRE

fina bilder malas, men jesus vad reslusten flög på mig !

Svar: Tack! Är ganska sugen själv faktiskt...
scripturient.blogg.se

2015-09-06 @ 08:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback