Lite livsbonus

 
Häromdagen utökade min boksamling, vilket var relativt välbehövligt efter att ha läst upp i stort sett hela mitt lager under sommaren. Det var nästan på gränsen att jag fick ett nervöst sammanbrott på grund av det sinande lagret. Kunde ha blivit jobbigt för alla som befinner sig i min närhet, så det här blev ju en win-win.
 
Har numera genomfört min första dugga och det kändes precis som när man satt i skrivsalen på gymnasiet, lätt svettig och nervös, med ett matteprov framför sig. Den enda skillnaden var väl egentligen att det inte spelade någon roll hur det gick för en - det var bara bonus om det gick bra för då var chansen stor att man fick med sig lite extrapoäng till tentan. Som är i fem timmar. Fem. Timmar. Mvh Malin som kommer ha med sig mat som för en utflykt.
 
Nu borde jag egentligen ta tag i livet. Ska möta upp Emma på stan om någon timme och jag sitter fortfarande med en hårinpackning som måste tvättas ur, kläder som måste bytas och ett ansikte som måste göras presentabelt. Detta samtidigt som jag försöker skriva ett tal om prokrastinering medan jag prokrastinerar, ironiskt nog.

Kommentarer
PADRE

ta en plastsäck o dra på dig, snabbt o smidigt om du ska till stan !

Svar: Det var nära att jag gjorde det!
scripturient.blogg.se

2015-09-24 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback