Den senaste i samlingen

 
Här sitter jag och har totalt glömt bort att visa vad jag lyckades åstadkomma under sommaren. Superpilligt men superroligt (och blev väl någorlunda superbra, va?). Det största problemet är att jag påbörjar nya projekt innan jag avslutar redan pågående (ja pappa, jag ska bli klar med familjeporträttet. Snart), som legat orörda i x antal år. Måste försöka ta tag i det någon dag.
 
 
Funderar dessutom starkt på att få tummen ur och åtminstone göra en tapper ansats till ett uppstartande av någon typ av försäljning av konstverk a la Malin. Behöver bara få ihop lite underlag och en extremt bra kopiator som kan producera fram igenkännbara prints.

Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vad fint! :)

Svar: Tack!!
scripturient.blogg.se

2015-09-02 @ 13:08:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/
PADRE

A-KLASSE ! Du får lägga till skägg på familjeporträttet på mig.

Svar: Kanske vitt hår också?
scripturient.blogg.se

2015-09-03 @ 06:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback