Dagliga bestyr



Jag genomgår någon version av äta sova plugga där även äta och sova inkluderar plugga. Om det beror på dålig planering eller mycket att göra (eller att jag som vanligt pluggar mer än nödvändigt) har jag ännu inte kommit fram till. Så om ni någonsin funderar över vad Malin gör när hon inte gör inlägg om fantastiska äventyr, så sitter vederbörande förmodligen i ett rum med ljusterapi och är begraven i matteboken.  På tal om den så har jag kommit fram till att den, bortsett från att lära ut saker som jag fortfarande inte vet när jag ska komma att använda, åtminstone kan användas till ett styrkepass. Tung som den är. Fungerar även utmärkt som vapen.

I skrivande stund sitter jag med boken stängd framför mig och sippar på extremt varmt te. Gick nästan dubbelvikt imorse på grund av x antal kramper i magen, så det krävdes inte mycket av hjärnkapaciteten för att inse att den här fröken skulle gå raka vägen till sängen igen. Tre timmar senare vaknar jag lätt disorienterad med något av en handlingsförlamning och en distinkt känsla av att all föda som intas under dagen bör vara i flytande form. 



Kommentarer
PADRE

du pluggar så hårt att blommorna nickar, för mycket ?

Svar: Dom pluggar med mig!
scripturient.blogg.se

2015-09-24 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback