Varianter av medicin

 
Aaaahhh, den ljuva doften av en potentiell bränd müsli. Det är en hårfin linje mellan att få den perfekt rostad och att bränna den med helvetets eldar. Försöker att ignorera mitt luktsinne och istället gå efter smaklökarna. Hoppas på det bästa.
 
Jag har äntligen plockat upp en efterlängtad läsning av Pratchett, dock ganska olägligt i och med att högar med uppsatser och inlämningar skriker efter min uppmärksamhet (som jag diskret försöker att inte låtsas om). Det här med att disponera tiden så att jag får lite fritid att göra annat på fungerar inte riktigt optimalt i mitt fall. Som idag då jag planerat att minimera den ångestframkallande högen en aning, och det faktum att jag måste klämma in en promenad till centrum för att inhandla lådvis med mediciner eftersom jag käkat upp alla. Roligaste utgiften i universum (inte för att jag står för den då, men ändå). 

Kommentarer
PADRE

då förstår jag var brandlukten kom ifrån när jag var hemma på lunch !

Svar: Det gick åtminstone att äta!
scripturient.blogg.se

2015-05-07 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback