Sjön suger

 
Första båtturen för året gick av stapeln idag. Vi kom visserligen inte jättelångt eftersom vinden hade samma hastighet som en snigel, men tillräckligt många timmar spenderades guppandes för att vi skulle bli ute hela dagen. Lyckades till och med få lite färg i ansiktet som numera kan ha förvandlats till lite mer bränd färg och eventuell solglasögonbränna. Håller tummarna inför morgondagen att jag varken flagnar, ser ut som en tomat eller har misstänkta inpräntade former runt ögonen.
 
Glömde självklart att ladda kameran innan vi åkte ut, men övertalade mig själv att det inte skulle dra så mycket batteri om jag bara kunde hushålla med användningen. Naturligtvis lyckades jag lämna kameran på när jag la ned den i väskan igen, så det batteriet var rätt rökt. Bra jobbat, Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback