De vardagliga problemen

 
Nu, hörrni. Nu börjar jag känna att det faktiskt finns ett liv som inte bara består av att lusläsa skolböcker och plugga så mycket att man knappt kan föra en normal konversation utan att ge ifrån sig ljud som uuuuughhhh och åååååååååh tätt följt av ett JAG ORKAR INTE. Jag börjar väl mer eller mindre att återgå till mina sinnens fulla bruk. Eller ja, i den mån det går.
 
Det är mycket på agendan idag, lite mer än att bygga bo i soffan och se på serier hela dagen fram till Eurovision ikväll. Måste skriva rapport, måste prova balklänningen så att räddaren-i-nöden-mormor-som-fyller-en-med-fika kan sy upp den (eftersom mina gener gör att jag känner mig som en dvärg när jag använder långklänningar (tack pappa)) och så måste jag duscha, vilket förmodligen är mitt minsta problem, men det är ju så jobbigt. Man måste byta om och sätta på sig nya kläder. Och så luktar man rent.

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Instämmer!
scripturient.blogg.se

2015-05-23 @ 14:08:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback